
Drabina sukcesu: "You can do it!"
The ladder of success!
Kto by pomyślał, że czasownika „can” można nauczyć się w inny niż tradycyjny sposób, aby go lepiej zrozumieć i zapamiętać… Klasa IVa, w ramach wdrożonej w tym roku szkolnym innowacji pedagogicznej, pracuje nadal intensywnie i tym razem postanowiła nieco urozmaicić sobie naukę o czasowniku „can”, przedstawiając swoje pomysły za pomocą metody The ladder of success.
Każdy uczeń przy pomocy utworzonych przez siebie drabinek ze zwrotami: „I can…” oraz I can’t … mógł pokazać, w jaki sposób opanował materiał z poszczególnych działów. Pokonujemy systematycznie poszczególne szczeble, aby dojść na szczyt drabinki i osiągnąć swój indywidualny sukces.
Głównym celem pracy uczniów było pokazanie, ile zostało nam jeszcze do pokonania, a co jest już świetnie opanowane. Każdy w ten sposób zapewne lepiej zapamięta znaczenie czasowników „can” i „can’t”. Nasze hasło przewodnie to: „You can do it!”, dlatego, że każdy z nas jest w stanie pokonać trudności językowe, wspinając się powoli po drabince do swojego sukcesu 😊
Alicja Gawlik